sobota, 25 czerwca 2016

Czarno-biała skrzyneczka





 Pomyślałam żeby zrobić coś większego niż zazwyczaj. Wybór padła na zwykłą drewnianą skrzyneczkę z dwoma uchwytami i wieczkiem.

 Zaczęłam tak jak zawsze, czyli pomalowałam wszystko na biało tak żeby drewno nie prześwitywało spod spodu.

Następnie przykleiłam papier ryżowy STAMPERII i... no właśnie co dalej?

Na początku nie bardzo wiedziałam co mam zrobić, żeby wtopić wzór, więc brzegi papieru potraktowałam białą farbą.

Dalej było prościej: nałożyć czarną pastę strukturalną i pomóc sb szablonami i klejem tymczasowym. Chociaż ten klej nie wiele uratował. I tak farba mi podciekła pod szablon i trzeba było zmazywać oraz zamalowywać resztki.

Kiedy w końcu skończyłam zmagania z pastą, nadal było za pusto (według mojego mniemania). Pochlapałam zatem tu i ówdzie czarną farbką i potraktowałam stempelkami. Później dokleiłam kółeczko i tu się skończyła moja przygoda z czarno-białą skrzyneczką. Teraz trzymam w niej papierowe kwiatuszki. 😉



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz