niedziela, 23 lipca 2017

Mixmediowa kartka urodzinowa




                                                                                             

Karteczka na urodziny dla 19-letniego mężczyzny (o ile można młodego chłopaka tak nazwać- mam nadzieję, że zaliczy się do wyzwania 😉) .

 Zacznijmy jednak od początku. Nie miałam żadnego satysfakcjonującego mnie papieru, który przeznaczyłabym na tło. Postanowiłam zatem, że zrobię go sama.

Wykorzystałam do tego celu wytłaczany, ozdobny, gruby papier z nadzieją, że te tłoczenia będzie widać. Niestety jednak moja naiwność sama mnie zadziwia. I rozmoczony przez mgiełki i wodę papier stracił wzorki. Nie przejęłam się tym i dodałam troszkę pasty oraz poodciskałam kilka ulubionych stempelków.

Dalej poszło już z górki i kompozycja sama się układała. Troszkę tekturki, ozdobnego papieru, pomalowanej gazy, papierowych różyczek i stokrotek oraz... robionych przeze mnie kwiatów z foamiranu jedwabnego.

To dziadostwo zajęło mi mnóstwo  czasu, ale było warto.
Specjalnie żeby kształt kwiatów utrzymał się dłużej potraktowałam je żelazkiem. Niby można oszczędzić sobie tego trudu zwłaszcza przy foamiranie jedwabnym. Jednak z mojego drobnego jak ziarnko piasku doświadczenia, wiem że płatki po pewnym czasie się prostują. Denerwowało mnie to więc przestałam narzekać na poparzone palce 😛.

Wracając do tej kartki. Otóż brakowało mi tu czegoś męskiego. Drobnej sugestii, że to jednak kartka dla mężczyzny, 19-letniego, ale wciąż mężczyzny. 

Wpadłam na śmieszny pomysł przyklejenia zawieszki w kształcie piłki. Chyba tak uparłam się w duchu na ten pomysł, że nic nie przemówiło mi do rozsądku. Ta mała pierdółka nijak ma się do reszty kartki. 
Nie ma co się nad tym rozwodzić - przyklejone? Przyklejone i koniec.

Wspomnę jeszcze tylko o środku. Staram się zrobić coś ciekawego, żeby nie było "gołych" życzeń nabazgranych niezgrabnym pismem. Chciałam żeby to również było miłe dla oka. Mam nadzieję że mi wyszło. 😊

Kończę przynudzać i życzę wszystkim miłego dnia.










I także tutaj








3 komentarze:

  1. I wyszło ciekawie - jak to mówią: potrzeba matką wynalazku. Szalenie mi się podoba!
    Dziękuję za udział w lipcowym wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne połączenie kolorów! Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap'n'Skill ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa kompozycja, dziękujęmy za udział w wyzwaniu Scrap'n'skill

    OdpowiedzUsuń