środa, 25 stycznia 2017

Pudełko z kotkiem



 Słowem wstępu: długo przybierałam się do zrobienia pudełeczka dla najmłodszej siostry mojego chłopaka. Tak długo że zajęło mi to ze trzy miesiące i koniec końców stał się jej prezentem urodzinowym. 

Mała sama wybrała sobie serwetkę. Taką zwykłą z kotkiem. Trzeba przyznać że nawet mi się spodobała chociaż to nie moje klimaty 😉.

Plan był prosty: pomalować, przykleić i ozdobić tak żeby było jak najbardziej cukierkowo i dziewczęco.

Na zewnątrz poza serwetką z kotkiem musiałam wymyślić coś na boki pudełeczka. Wybór padł na najprostszy z możliwych wzorów tak żeby nie odciągał wzroku od głównego motywu ani go nie przytłaczał. Kiedy wszystko było już pomalowane, przyklejone i pokryte milionową warstwą lakieru... przyszedł czas na moją ulubioną część rękodzieła czyli OZDABIANIE.



 W środku dla urozmaicenia nie zrobiłam "gładkiej" farby tylko popaćkałam mieszaniną liliowej, wrzosowej i białej. Później tylko kółeczko ze sklejki z przyklejonym głównym motywem, kilka papierowych kwiatuszków (takich jak używają scraperki), perełki i voilà pudełeczko gotowe 😁.



Mam nadzieje że wytrwaliście do końca i was nie zanudziłam na śmierć 😃.  Na koniec życzę miłej zabawy w tworzeniu własnego rękodzieła.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz